Alchymie - kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Novinka
Sleva 11% -
z ceny 499,00 Kč s DPH
Nová cena 444,00 Kč s 10% DPH
„Abyste byli brilantní, musíte být iracionální.“
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo chceme přiznat.
Všichni bychom si rádi o sobě mysleli, že svá rozhodnutí řídíme rozumem.
Způsobem, za který se na něj nebudete zlobit, vám však Rory Sutherland vysvětlí, že nás všechny ovládají mnohem skrytější pochody mysli. Díky jeho dekonstrukci lidského chování, zejména spotřebitelského, pochopíte mnohé z behaviorálních věd a procesu tvorby rozhodnutí. Jakou myslíte, že hrají roli tři barevné proužky v zubní pastě? Nebo Red Bull na trhu nealkoholických nápojů? Porozumění tomu, co nás ovlivňuje, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám navíc předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Nebo si chtít přečíst knihu podruhé.
Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protežované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.
Představy o světě a lidech vám rozbíjí poznatky jako:
Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
Snaha posílit racionální chování nevede přes racionální argumenty.
Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
Skutečný génius lidstva spočívá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
Neočekávané nebo nelogické věci mají neúměrně větší informační hodnotu než ty čistě logické.
Koťátka v reklamě fungují.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku