Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání
Sleva 7% -
z ceny 280,00 Kč s DPH
Nová cena 260,00 Kč s 10% DPH
Obsah:
Pokud se podniky či manažeři začínají řídit jedním nebo více z popsaných "přikázání", ocitají se na cestě vedoucí k jistému krachu.
Autor klade důraz na "lidskou stránku" podnikání, na vlastnosti a chování manažerů, protože chyb se nedopouštějí podniky, ale jednotlivci.
Neochota podstupovat rizika, nepružnost, izolace manažerů od každodenního provozu, spoléhání na externí konzultanty, nebezpečí byrokracie, nekonzistentní firemní komunikace - to jsou jen některá z rizik, na něž kniha upozorňuje s využitím příkladů z podnikové praxe i z každodenního života.
Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku