Dlouhý chvost
Sleva 7% -
z ceny 369,00 Kč s DPH
Nová cena 343,00 Kč s 10% DPH
978-80-251-2507-6
Obsah:
je šéfredaktorem časopisu Wired. Předtím pracoval jako redaktor v týdeníku The Economist. Jeho kariéra začala ve dvou předních vědeckých časopisech Science a Nature. Získal titul bakalář přírodních věd z fyziky na Univerzitě George Washingtona, studoval také kvantovou mechaniku a vědeckou žurnalistiku na Kalifornské univerzitě v Berkeley.
Chris Anderson
Navíc vás tato kniha seznámí s mnoha příklady z různých oblastí.
jak prodávat tam, kde "prodej" nefunguje.
co je potřeba pro to, aby zákazník našel vždy to, co hledá, i to,
proč se vyplatí nabízet daleko větší počet produktů, než nabízí klasický prodej,
jaké pravidlo se pomalu začíná prosazovat místo Paretova principu,
Obsah:
Internet ovšem dovoluje s nepatrnými náklady vystavit (zobrazit na webu) i položky, o které je sice jen minimální zájem, ale které se přesto prodávají.
Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 % výrobků, proto omezuje svoje skladové zásoby pouze na tyto masově žádané produkty.
Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu.
Kniha Dlouhý chvost (anglicky The Long Tail, někdy je možné se setkat i s výrazem dlouhý ocas) upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet.
Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku