Emocenomie - vliv emocí na obchodní úspěch (ve slevě jediný výtisk !)
Výprodej
Sleva 40% -
z ceny 599,00 Kč s DPH
Nová cena 359,00 Kč s 10% DPH
A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!
Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších.
Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.
Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře.
Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji.
- jednání vedoucích pracovníků
- vedení organizací
- řízení zaměstnanců
- výběru zaměstnanců
Osvojíte si používání emocí například při:
Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie.
7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa.
Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání…
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku