Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Emocenomie - vliv emocí na obchodní úspěch (ve slevě jediný výtisk !)

Emocenomie - vliv emocí na obchodní úspěch (ve slevě jediný výtisk !)

A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!
Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších.
Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.
Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře.
Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji.
- jednání vedoucích pracovníků
- vedení organizací
- řízení zaměstnanců
- výběru zaměstnanců
Osvojíte si používání emocí například při:
Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie.
7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa.
Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání…

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Cesty mezi světy

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2023, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz