Globální samoobsluha Jeff Bezos a věk Amazonu

Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie.
Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím.
Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží, svůdné pohodlí, a to za velmi nízké ceny – aby se stal obchodem se vším.
Aby svou velkou vizi naplnil, vybudoval vnitrofiremní kulturu plnou neúnavné ctižádostivosti a tajností, do nichž nikdo nikdy nepronikl.
Podařilo se to až nyní.
Obchod se vším je zevrubnou biografií technologického kolosu, který jako jeden z prvních a ve velkém vsadil na internet a navždy změnil to, jak nakupujeme a čteme.
Je to dlouho očekávaný a otevřený popis jedné z nejvýznamnějších firem naší doby a zároveň hluboce osobní pohled na ikonického podnikatele, který ji založil.
Jeff Bezos je jedním z největších vizionářů a soustředěných, houževnatých inovátorů naší doby, a podobně jako Steve Jobs mění celá průmyslová odvětví. Brad Stone v této dobře zdroji podložené a čtivé knize výmluvně zachytil jeho zápal a genialitu.
Walter Isaacson, autor knihy Steve Jobs
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku