Hledání vlastní cesty
Milan Zelený  |
Rok vydání: | 2011 |
Vydavatelství: | Computer Press  |
Stran: | 320 |
Skladem: | na dotaz |
| |
Kategorie: | Ekonomie, komunikace, prodej Motivace, úspěch, propagace Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
|
| |
Kód: | S04222 |
Podobné knihy: | Miliardáři z Facebooku Marketing ve věku společnosti Google Rychlé čtení čtěte rychleji, učte se lépe, dokažte víc Jak přelstít ďábla tajemství svobody a úspěchu Tři mistři úspěchu - Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie Jak dosáhnout bohatství v osobním i profesním životě
|
Sleva 7% -
z ceny 490,00 Kč s DPH
Nová cena 456,00 Kč s 10% DPH
Pochopili jsme, že informace neznamenají znalosti, že strategie není to, o čem mluvíme nebo píšeme, nýbrž to, co ve skutečnosti děláme, že organizační struktura je nesmysl, že komunikace neznamená výměnu informací, že proti krizi není třeba bojovat ale využít její očistní a transformační funkce.
Že diskuse má smysl pouze tehdy, když máme jasně vymezené definice pojmů, o kterých diskutujeme. Autor od nás vždy požadoval konkrétní akci, použití toho, co jsme se naučili. Tradiční pohledy na svět managementu se nám začaly rozplývat.
Postupně jsme pochopili, že důležitější než správné odpovědi, jsou správné otázky, že důležitější než to, co víme, je to, co nevíme.
Autorovo zpochybňování řady paradigmat managementu, jeho otázky směřující k podstatě věci, nás vždy posunuly dál.
Nelze pročekat, promrhat a tak prohrát… svoji vlastní cestu.
Once is enough. Jen jednou skrz, jen jednou musí stačit.
Každému z nás patří pouze jeden příběh - ten náš.
Neznám jiného úspěchu než žít svůj život po svém a kráčet svojí vlastní cestou.
Strategie je co děláte, ne to co říkáte.
Strategie není o strategických dokumentech, deklaracích, nástěnných heslech a ppt prezentacích na valných hromadách akcionářů.
Strategie je akce.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku