Jak přivolat déšť ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci
John vyškolil tisíce profesionálů, kterým pomohl stát se výkonnějšími prodejci; o prodeji a marketingu přednáší jak přímo klientům, tak na konferencích po celém světě a také na vysokých školách.
jako spoluprezident společnosti RAIN Group čerpá z dlouholeté kariéry zahrnující funkce ve vyšším výkonném managamentu, prodeji, marketingu a vývoji produktů a služeb.
John Doerr
Pracoval s mnoha významnými společnostmi, je autorem stovky článků, případových studií a jiných publikací, které se zabývají oblastí prodeje a marketingu.
zastává funkci spoluprezidenta společnosti RAIN Group a je celosvětově uznávaným poradcem a expertem na prodejní školení a zlepšení výkonnosti.
Mike Schultz
Jde o účinný nástroj jak se stát mistrem oboru a přivolat skutečný déšť hojnosti."
Velkou spoustu informací autoři podpořili odkazy na výzkumy a studie. Přitom nejde o žádné suchopárné čtení, naopak! Z knihy srší energie, akce a přiměřená dávka humoru. Začínající i ostřílený obchodník si zde najde svoje.
"Kniha přináší svěží informace o prodejním procesu. Čtenář v knize najde informace známé, ale podané novým způsobem, ale také množství informací nových, někdy dokonce překvapivých, které jsou podány profesionálně, přesně a konkrétně.
-urychlit prodejní cyklus.
-nalézat řešení a dotáhnout obchod do vítězného konce,
-objevit 7 klíčů k vedení úspěšného obchodního rozhovoru,
-budovat vztah s klientem a získat jeho a důvěru,
Kniha je plná každodenních řešení a přesvědčivých příběhů, díky kterým se naučíte, jak:
přichází autoři se skutečně novým přístupem, s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, které vás připraví na úspěch a dovedou vás k němu.
Na rozdíl od takových příruček, plných tlachání a abstraktních a prázdných pojmů,
Kniha není jen pouhou další sbírkou málo užitečných rad a tipů, které vám k obchodním úspěchům nepomohou.
Neumíte zkrátka přivolat déšť (nebo alespoň deštík)?
Nepomáhají vám neustále omílané fráze ze všech těch knih o podeji?
Nedotahujete prodeje do konce?
Nedaří se vám přesvědčit klienty o jedinečnosti vaší nabídky?
Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku