Jak zákazník vnímá značku
Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.
Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna.
Kniha je však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí.
Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery.
Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů.
adí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit".
zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. R
analyzuje jejich nákupní chování,
jak lidé uvažují o značkách,
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob,
Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku