Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Konec reklamy, jak jsme ji dosud neznali (ve slevě jediný výtisk !)

Konec reklamy, jak jsme ji dosud neznali  (ve slevě jediný výtisk !)


Sergio Zynam, někdejší dlouholetý šéf marketingu firmy Coca-Cola, ve své knize provokativní a inspirativní knize nešetří nic a nikoho - avšak nezastírá a nezamlčuje ani chyby, kterých se dopustil on sám; naopak, poskytuje nám možnost poučit se z nich...

Autor ve své knize hovoří především o tom, co dobrá a účinná reklama je a jak ji dělat.

Vaši zaměstnanci se musí stát součástí vašeho sdělení a vašeho produktu
Bezplatná publicita v médiích - váš nejlepší přítel a nejhorší nepřítel
Sponzorovat, nebo nesponzorovat: to je, oč tu běží
Na balení záleží: je to váš poslední a nejlepší výstřel, tak si na něm dejte záležet
Proslulé osobnosti a ikony jako "podporovatelé" a "mluvčí" značky: kdy s nimi pracovat a kdy ne
Rybařte tam, kde jsou ryby
Úspěch může být smrtelný - nepovažujte povědomí o své značce za samozřejmé
První oběť: jak jsme sprovodili ze světa tradiční reklamu
Obsah:
Chcete-li vědět, jak porozumět chování zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom tržby a zisk, jak optimálně integrovat firemní komunikaci a dělat zkrátka a dobře správný marketing a reklamu.
Na základě svých více než třicetiletých praktických zkušeností s marketingem a s reklamou předkládá své rozšířené pojetí integrované marketingové komunikace a krok za krokem popisuje jeho jednotlivé prvky.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Cesty mezi světy

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2023, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz