Konec reklamy, jak jsme ji dosud neznali (ve slevě jediný výtisk !)
Výprodej
Sleva 50% -
z ceny 389,00 Kč s DPH
Nová cena 195,00 Kč s 10% DPH
Sergio Zynam, někdejší dlouholetý šéf marketingu firmy Coca-Cola, ve své knize provokativní a inspirativní knize nešetří nic a nikoho - avšak nezastírá a nezamlčuje ani chyby, kterých se dopustil on sám; naopak, poskytuje nám možnost poučit se z nich...
Autor ve své knize hovoří především o tom, co dobrá a účinná reklama je a jak ji dělat.
Vaši zaměstnanci se musí stát součástí vašeho sdělení a vašeho produktu
Bezplatná publicita v médiích - váš nejlepší přítel a nejhorší nepřítel
Sponzorovat, nebo nesponzorovat: to je, oč tu běží
Na balení záleží: je to váš poslední a nejlepší výstřel, tak si na něm dejte záležet
Proslulé osobnosti a ikony jako "podporovatelé" a "mluvčí" značky: kdy s nimi pracovat a kdy ne
Rybařte tam, kde jsou ryby
Úspěch může být smrtelný - nepovažujte povědomí o své značce za samozřejmé
První oběť: jak jsme sprovodili ze světa tradiční reklamu
Obsah:
Chcete-li vědět, jak porozumět chování zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom tržby a zisk, jak optimálně integrovat firemní komunikaci a dělat zkrátka a dobře správný marketing a reklamu.
Na základě svých více než třicetiletých praktických zkušeností s marketingem a s reklamou předkládá své rozšířené pojetí integrované marketingové komunikace a krok za krokem popisuje jeho jednotlivé prvky.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku