Lidský vztah jako součást profese
Výprodej
Sleva 30% -
z ceny 199,00 Kč s DPH
Nová cena 139,00 Kč s 10% DPH
Jak lépe rozvíjet vztah ke klientům, jak se vyhnout hrozícím nebezpečím a kde nacházet psychickou energii pro službu druhým, radí zkušený psychoterapeut.
V povoláních, kde jde o přímou pomoc člověka druhému člověku, hraje mezilidský vztah klíčovou roli - vztah mezi pracovníkem a tím, komu je pomáháno - ať už je to žák ve škole, pacient v nemocnici, obyvatel domova důchodců nebo klient v psychologické poradně. To s sebou přináší pro představitele těchto povolání značnou zátěž i rizika: na jedné straně hrozí nepochopení vnitřního světa svěřených dětí nebo dospělých, zneužití moci k manipulaci, na straně druhé přílišné sebeobětování pro klienty, vedoucí k stresu a vyhoření pracovníka. Jak lépe chápat a rozvíjet lidský vztah ke klientům, jak se vyhnout hrozícím nebezpečím a kde nacházet a obnovovat psychickou energii pro službu druhým radí zkušený psychoterapeut a poradenský psycholog ve čtivé knize doplněné řadou příkladů z praxe.
9. Výcvik a supervize
8. Lidský vztah jako systém
7. Kontakt s klientem
6. Tělo jako zdroj poznání a energie
5. Hranice mezi pracovníkem a klientem
4. Stopy citových úrazů: místa zablokovaného vývoje
3. Moc a pomoc: řídit či podporovat?
2. Vnitřní svět druhého člověka
1. Vztah mezi pracovníkem a klientem
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku