Marketingový plán - příprava a úspěšná realizace

V knize autoři vysvětlují,
Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů, hodnot, které tyto trhy požadují, a měl by tak firmě pomoci vytvořit konkurenční výhodu.
Efektivní marketingové plánování je základním kamenem veškerých zdrojů příjmů firmy, hlavním nástrojem konkurenčního boje.
Na důkladné prostudování knihy se vyplatí najít si čas.
Díky případovým studiím úspěšných či neúspěšných strategií se čtenář může vyhnout často citelným ztrátám z vlastních omylů.
Na různém stupni odbornosti zde každý nalezne informace podané srozumitelně, přehledně a s možností praktického procvičení pro kontrolu správného pochopení jednotlivých součástí plánu.
Autorům se podařilo poutavým způsobem přiblížit tvorbu marketingových plánů každému, kdo o to projeví zájem, ať jde o pilného studenta marketingu, prozíravého podnikatele, profesionálního plánovače, či aktivního manažera.
A to bez kvalitního marketingového plánu nelze.
Pokud chce přitom firma přežít, musí to zvládat efektivně a dlouhodobě.
Pokud má firma uspět na trhu, musí umět zákazníkovi vyhovět lépe než konkurence.
V dnešní době zaměřené na zákazníka a jeho potřeby se dostává marketingovým strategiím takové pozornosti, že celé firmy jsou přímo marketingově řízeny.
Publikace se podrobně zabývá tématem, kterému se odborná marketingová literatura nevěnuje, nebo jen povrchně.
- řízení vztahů se zákazníky (CRM)
- marketing v době recese
- konkurence
- náklady
- značka
- definice a segmentace trhu
- tržní podíl
- marketingový mix
- potřeby zákazníků
Konkrétně se kniha věnuje například těmto tématům:
naplánovat vše potřebné a navrhnout a implementovat jednoduchý systém marketingového plánování.
a jak za účelem jejich dosažení a realizace
jak formulovat a stanovit marketingové cíle a strategie,
jak provádět marketingový audit,
jak funguje proces marketingového plánování,
co to je marketing,
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku