Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Medonosný marketing

Medonosný marketing

V současné době řídí vlastní společnost Marketingová kancelář.cz.
To jej přivedlo k hledání co nejefektivnějších cest k získávání zákazníků a zamyšlení nad novými metodami v marketingu, které by nahradily obvykle používané tradiční postupy.
Jako marketingový poradce se podílel na vytváření strategií a jejich realizaci pro desítky malých i velkých společností. Tři roky pracoval jako manažer marketingu v Jihomoravském inovačním centru, kde měl možnost pracovat se začínajícími malými firmami, které se potřebovaly prosadit na trhu a měly jen omezené prostředky na propagaci.
Osm let působil také jako novinář (MF DNES, Deník, Prague Business Journal), v současné době přispívá zejména na odborné internetové servery.
získal první teoretické informace o marketingu na vysoké škole (od roku 1990), profesionálně se marketingem zabývá od roku 1996, kdy začal působit jako samostatný poradce pro oblast marketingu a public relations.
Vladimír Kuchař
A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.
Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu.
Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem.
Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele.
Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky.
- tedy k prodejům.
jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás
Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to,
V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup.
Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí.
udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby.
Již přestává platit:
Medonosný marketing - to je nový přístup k marketingu.
Jak přitáhnout zákazníky

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Cesty mezi světy

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2023, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz