Nákupologie
Sleva 10% -
z ceny 349,00 Kč s DPH
Nová cena 314,00 Kč s 10% DPH
978-80-251-2396-6
Obsah:
Jeho předchozí knihu BRAND sense označil časopis Wall Street Journal za jednu z deseti nejlepších knih o marketingu, které kdy byly vydány
Konzultuje a radí top manažerům takových společností, jako jsou McDonald"s Corporation, Procter & Gamble, Nestlé, Microsoft, Walt Disney a GlaxoSmithKline. Byl citován na stránkách Financial Times, USA Today a mnoha dalších periodik.
je jedním z nejrespektovanějších marketingových guru na světě. Každoročně tráví tři sta dní na cestách, na kterých se dělí celkově s milionem posluchačů o své průkopnické metody.
Martin Lindstrom
"Člověk může lhát, ale jeho mozek ne."
Jak autor dodává k některým velmi překvapivým závěrům:
Jestli vás navíc zajímá, jakou roli v reklamě hraje sex, podprahová sdělení nebo jak nás může ovlivnit zvuk či vůně, držíte v rukou tu správnou knihu.
pokud ke svému produktu budete nabízet rituál, máte vyhráno.
tzv. zrcadlové neurony mohou za vaši touhu mít právě to, co často vídáte,
product placement (umístění výrobku ve filmu či seriálu) vůbec nefunguje,
varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky nejen neodrazují, ale naopak v nich vyvolávají touhu po další cigaretě,
Dozvíte se, že:
Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá kniha točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na generaci.
Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je.
Je klasická reklama pasé?
Pravda a lži o tom, proč nakupujeme.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku