Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás na internetu
Godfrey Harris  |
Rok vydání: | 2002 |
Vydavatelství: | Nakladatelství Alman  |
Stran: | 195 |
Skladem: | na dotaz |
| |
Kategorie: | Ekonomie, komunikace, prodej Motivace, úspěch, propagace Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
|
| |
Kód: | 000041 |
Podobné knihy: | Miliardáři z Facebooku Marketing ve věku společnosti Google Rychlé čtení čtěte rychleji, učte se lépe, dokažte víc Jak přelstít ďábla tajemství svobody a úspěchu Tři mistři úspěchu - Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie Jak dosáhnout bohatství v osobním i profesním životě
|
Cena 218,00 Kč s 10% DPH
Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování.
Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu.
Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás.
Závěrečné poznámky
Jak chápat ústní doporučení v prostředí internetu
Návrhy internetových programů ústní reklamy
Osobní ústní doporučení na internetu
Zamyšlení nad ústním doporučením
Najdete v ní původní myšlenky přepracované a rozvinuté tak, aby byly vhodné pro elektronické obchodování.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku