Prodejem k vítězství
Sleva 7% -
z ceny 289,00 Kč s DPH
Nová cena 269,00 Kč s 10% DPH
Je autorem knih Motivate to Win (Motivací k vítězství), Communicate to Win (Komunikací k vítězství) a Succeed for Yourself (Váš osobní úspěch).
je jednou z předních britských autorit v oboru prodeje, školení zaměstnanců a osobnostního rozvoje. Jako předsedu skupiny Richard Denny Group jej často žádají, aby přednášel na firemních konferencích po celém světě.
Richard Denny
Při čtení ani samotném prodávání ale nezapomínejte, že "dobrý prodejce dokáže prodat cokoli, pouze jestliže v to věří".
Autor říká, že měl v úmyslu napsat knihu, kterou lidé skutečně přečtou od první do poslední stránky, ale zároveň v ní budou moci pouze dohledávat. Můžete sami posoudit, zda se mu podařilo tento úmysl naplnit.
udělat ze zákazníka svého spojence, který vás bude doporučovat.
uzavřít obchod,
porazit konkurenci,
vybudovat si a udržet pozitivní přístup,
prodat, přestože nejste nejlevnější,
Kniha vám poskytne neocenitelné rady, jak:
Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.
Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli.
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha se vám jistě stane neocenitelnou příručkou.
"Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána"
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku