Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Psychologie základ úspěchu v práci

Psychologie  základ úspěchu v práci

978-80-247-2444-7
Obsah:
Závěr: Terapeut v práci aneb Sám sobě koučem 185
7.7 Praktický příklad 181
7.6 Shrnutí 180
7.5 Vnitřní tým 178
7.4.7 Transakční analýza v běžném pracovním dni 178
7.4.6 Transakční analýza a analýza scénářů 176
7.4.5 Transakční analýza a analýza her 174
7.4.4 Transakční analýza a styly vedení 174
7.4.3 Apel na dospělé ego 173
7.4.2 Analýza rozhovoru pomocí TA 170
7.4.1 Podrobněji o modelu 168
7.4 Transakční analýza (TA) 167
7.3 Naše osobnost se skládá z různých aspektů 167
7.2 Zpracování konfliktu 165
7.1 Život je sled konfliktů 165
7. Psychologie konfliktu 163
6.8.2 Logické roviny při analýze konfliktu 162
6.8.1 Logické roviny 160
6.8 Vedení a změna 159
6.7.3 Interakce zaměřená na téma (TCI) 157
6.7.2 Usměrňování skupinových procesů a porad 157
6.7.1 Fáze týmové spolupráce 155
6.7 Vedení lidí a tým - psychologie skupiny 155
6.6 Úkoly delegujte promyšleně 153
6.5.3 Minové pole hodnotícího pohovoru 152
6.5.2 Oznámení rozhovoru 151
6.5.1 Pozor na běžnou konverzaci 151
6.5 Psychologické chyby při rozhovorech se spolupracovníky 151
6.4 Vedení prostřednictvím zpětné vazby 147
6.3 Když není výsledek v pořádku 146
6.2 Je všechno věcí přístupu? Vedení lidí a obraz člověka 143
6.1 Zvláštní živočišný druh - vedoucí pracovník 141
6. Psychologie vedení lidí 139
5.3.9 Diagnóza: Introinzultativní komplex (zákazník reaguje uraženě) 136
5.3.8 Diagnóza: Extrainzultativní komplex (zákazník vás uráží a ponižuje) 134
5.3.7Diagnóza: Morbus odkladatoris (chronická nerozhodnost) 132
5.3.6 Diagnóza: Akutní stornománie (nutkání rušit udělené zakázky) 131
a všechno vidí černě) 130
5.3.5 Diagnóza: Depresivní negativismus (zákazník si stěžuje
ale nic si nekoupí) 129
5.3.4 Diagnóza: Manicko-letargická euforie (zákazník vypadá nadšeně,
5.3.3 Diagnóza: Latentní rozhodovací kompetence (partner v jednání není tím, kdo o nákupu rozhoduje) 128
5.3.2 Diagnóza: Multiplikovaná interpretace pravdy (když zákazníci lžou a blafují) 127
5.3.1 Diagnóza: Syndrom tlaku na cenu (levně za každou cenu) 125
5.3 Nemoci zákazníků aneb Jak čelit způsobům chování, které brzdí prodej 125
5.2.8 Clientulus vulpes - záludný lišák 123
5.2.7 Clientulus rana - užvaněná žába 121
5.2.6 Clientulus simia - opičák všeználek 120
5.2.5 Clientulus camelopardalis - do sebe zahleděná žirafa 117
5.2.4 Clientulus hippopotamus - rozvážný hroch 116
5.2.3 Clientulus canis - výbušný pes 115
5.2.2 Clientulus capreolus - zdrženlivá srna 112
5.2.1 Clientulus hippus - racionální kůň 111
5.2 Typologie charakteru zákazníka aneb Pan zákazník na pohovce 109
omezeném nebo nedostatkovém 108
5.1.7 Zákon nedostatku: Zvláštní poptávka je po zboží množstevně
5.1.6 Zákon autority: Odborná a úřední autorita znamenají mnoho 107
5.1.5 Zákon atraktivity: Kdo se neumí usmívat, neměl by si otevírat firmu 107
5.1.4 Zákon davu: Využití stádního pudu 106
5.1.3 Zákon kontrastu: Všechno je relativní 105
5.1.2 Zákon důslednosti: Co říká A, musí říct i B 104
5.1.1 Zákon odplaty: Ruka ruku myje 103
5.1 Umění ovlivňovat 103
5. Psychologie prodeje 101
4.9 Psychologicky úspěšné vedení rozhovoru 97
4.8.2 Vzorce pohybu očí aneb Ukaž mi, kam se díváš, a já ti řeknu, co si myslíš 96
4.8.1 Oslovte nejoblíbenější komunikační kanál svého partnera 94
4.8 Rozpoznání tajných komunikačních vzorců 94
4.7 Uznání vás dovede dál 92
4.6.2 Co nám prozrazují podvědomé signály 88
4.6.1 Interpretace řeči těla 84
4.6 Řeč těla - každý ji používá, ale málokdo jí rozumí 82
4.5.4 Zrcadlení 79
4.5.3 Aktivní naslouchání a zacházení s komunikačními bloky 76
4.5.2 Psychologie informace aneb Jak se vyhnout nedorozumění 74
4.5.1 Kdo se ptá, ten vede 71
4.5 Účinné techniky rozhovoru 71
4.4 Slova jsou samý klam - záleží na jejich účinku 70
4.3.3 Psychologicky účinná komunikace - žonglování ve všech rovinách 68
4.3.2 Rovina procedurální: Jakým pravidlům podléhá komunikace? 68
4.3.1 Člověk se čtyřma ušima 65
4.3 Roviny komunikace aneb To rozhodující se odehrává mezi řádky 64
4.2 Základní pravidla komunikace 63
4.1 Život je shluk nedorozumění 61
4. Psychologie komunikace 59
3.5 Plánování kariéry aneb Nenechte nic náhodě 57
3.4 Rozdíl spočívá v cíli - plánování cílů jako psychologický faktor úspěchu 52
3.3 Postavte se neúspěchu 50
3.2 Psychická kompetence a pozitivní myšlení aneb Černé, nebo růžové brýle? 49
3.1 Chrám úspěchu 47
3. Psychologie úspěchu 45
2.6 Modely osobnosti a nauka o typech 43
2.5 Emoční inteligence a její význam v pracovním životě 42
2.4 Obraz sebe sama - koncept sebe sama - vlastní ideál 37
2.3Exkurz: Jak prodává reklama přírodní řízek aneb Žaludek psychologického stvoření 36
2.2.3 Motivace a motiv 33
2.2.2 Agrese a frustrace 32
2.2.1 Každý člověk je trochu psycholog 31
2.2 Konflikt - frustrace - neuróza 31
2.1 Freud a ledovec 31
2. Psychologie osobnosti 29
1.3.6 Neuropsychologie aneb Vítejte v pravěku 22
1.3.5 Systemická psychologie 21
1.3.4 Humanistická psychologie 21
1.3.3 Kognitivní psychologie 20
1.3.2 Psychologie chování 20
1.3.1 Hlubinná psychologie a psychodynamický model 19
1.3 Od Freuda až k dnešku - školy a směry v psychologii a terapii 18
1.2 Jak to začalo? 17
1.1 Co je to psychologie? 17
1. Malé dějiny psychologie 15
Úvod: Ze stromů do kanceláří 11
Obsah:
Tato čtivá a srozumitelná knížka vám odhalí skutečná pravidla hry v běžném pracovním životě a stane se praktickým poradcem pro vaši kariéru a každodenní situace.
Budete postupovat od psychologie osobnosti přes psychologii úspěchu, komunikace, prodeje, vedení lidí až po psychologii konfliktu.
Důležité a praktické poznatky psychologie vám pomůžou analyzovat obtížné situace a najít vhodnou strategii úspěšného jednání, pomohou vám bránit se manipulaci a ovlivňovat druhé pomocí psychologie.
Brýlemi psychologů se podíváte, co pravděpodobně stojí za chováním vašich kolegů, šéfů, podřízených i zákazníků.
Divíte se, proč váš spolužák ze střední školy dnes vydělává mnohem víc než vy?
Máte někdy pocit, že o úspěchu v pracovním životě rozhodují jiné faktory než výkonnost a odborné znalosti?

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Cesty mezi světy

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2023, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz