Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


ŘEČ TĚLA JAKO ÚČINNÝ NÁSTROJ PRODEJE (výkup, některé věty podtržené tužkou)

ŘEČ TĚLA JAKO ÚČINNÝ NÁSTROJ PRODEJE (výkup, některé věty podtržené tužkou)
Jan L. Wage      
Rok vydání:2002
Vydavatelství:Management Press      
ISBN:80-7261-023-6
Stran:116
Skladem: na dotaz
Kategorie:Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Ekonomie, komunikace, prodej
Kód:S03325
Podobné knihy:SHE Archetype Flesh Color figma Figure 10/2016
Řeč těla vázaná


Cena 189,00 Kč s 10% DPH

Významným faktorem úspěchu v práci prodejce může být také tzv. řeč těla. Autor, mezinárodně uznávaný expert prodejního poradenství, v knize analyzuje různé prodejní situace a na základě jejich rozboru učí řeči těla rozumět i řeč vlastního těla do prodejních činností aktivně zapojovat. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček. Snadno můžeme pozorovat, že se různé konkurenční produkty na trhu stále méně liší, jak pokud jde o kvalitu, tak i cenově. Producent i prodejce, jenž chce být úspěšný, proto stojí před důležitým úkolem: i přesto a právě proto nalézt svou jedinečnou konkurenční výhodu. Prověřené zkušenosti potvrzují, že významnou odlišující předností v rovině osobního jednání (a obchodní a prodejní praxe) může být také řeč těla a že i úroveň schopnosti řeči těla rozumět a umění náležitým způsobem ji do vlastního projevu zapojovat může zcela zásadním způsobem rozhodnout o tom, zda naše obchodní jednání skončí úspěchem či naprostým fiaskem. Kniha Jana L. Wageho, mezinárodně uznávaného experta v oblasti prodejního poradenství, mezilidské komunikace a přesvědčování, Řeč těla jako účinný nástroj prodeje (její již 5. vydání připravilo nakladatelství Management Press, brož., 116 str., doporučená cena 149,– Kč, z němčiny přeložil Jiří Pondělíček) v osmi kapitolách (např. Tělesné signály vysílané přes psací stůl; Rozhovor vedený v rohové sedačce nebo vstoje; Jak „režírujete“ vlastní tělesné signály?; Řeč těla při skupinové prodejní prezentaci) analyzuje různé typy komunikačních situací a na základě jejich rozboru učí řeči těla rozumět i řeč vlastního těla do prodejních činností aktivně zapojovat. Účinnost textu podporuje více než 100 vyobrazení „znaků“ řeči těla, názorných ukázek, které vhodně ilustrují výklad jednotlivých „řečových“ situací a napomáhají jejich správnému porozumění, včetně umění rozpoznávat nesoulad mezi verbálním projevem a řečí těla našeho zákazníka, partnera či oponenta. Výběr a analýza jednotlivých prodejních situací jsou přitom podloženy autorovou vlastní, více než čtyřicetiletou prodejní praxí (a to v tak rozdílných komoditách, jako jsou domácí spotřebiče, potraviny či tiskařské stroje) – jejím dalším vynikajícím plodem – řečeno jen na okraj této recenze – je jiná Wageho kniha: Jak získat zákazníka, jejiž české vydání s podtitulem 144 zlatých pravidel prodeje před časem vydalo také nakladatelství Management Press. Je ovšem pochopitelné, že umění rozumět skladebným prvkům řeči těla (postoj, držení těla, pohyb, gestikulace, mimika, tělesné signály ap.) i umění jejich dovedné aplikace mají univerzální hodnotu a že nenacházejí uplatnění jen v situacích, k nimž dochází při prodejních jednáních a prezentacích. Wageho kniha je proto skvělou „učebnicí“ přesvědčivé komunikace vůbec a ocení ji jistě i všichni ti čtenáři, kteří se nepřipravují na ryze obchodní jednání či prodejní aktivity, ale chtějí si například osvojit umění úspěšně „prodat“ myšlenku či námět svým spolupracovníkům, známým či rodinným příslušníkům, resp. získat je pro svůj návrh. (g)

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Cesty mezi světy

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2023, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz