Reporting
Sleva 7% -
z ceny 299,00 Kč s DPH
Nová cena 278,00 Kč s 10% DPH
V závěrečné části se publikace orientuje na kalkulace a alokace nákladů jako základní nástroj pro analýzu ziskovosti produktů a zákazníků.
Na tuto část navazuje oblast základních nástrojů a metod podporujících řízení a správu společností - sestavov ání rozpočtů, analýza odchylek, zjišťování výsledků hospodaření za útvary, segmenty a divize.
První část se zaměřuje na systém kritérií měření výkonnosti společností jako celku a jejich vypovídací schopnost a možnosti transformace těchto kritérií na jednotlivé součásti (útvary, organizační jednotky) společností.
Obsahuje konkrétní instruktážní postupy a návody, jak zlepšit informovanost a komunikaci mezi vlastníky, manažery, zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami.
Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na nejdůležitější zásady a také časté chyby při využití účetních informací při správě a řízení společností.
Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě.
Rozšířené vydání je praktickým průvodcem tvorbou a využitím systému účetních informací, které odpovídají moderním požadavkům správy a řízení společností (Corporate Governance).
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku