Rétorika a prezentace
Emil Hierhold  |
Rok vydání: | 2008 |
Vydavatelství: | Grada Publishing  |
ISBN: | 978-80-247-2423-2 |
Stran: | 400 |
Skladem: | na dotaz |
| |
Kategorie: | Ekonomie, komunikace, prodej Motivace, úspěch, propagace Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
|
| |
Kód: | 002875 |
Podobné knihy: | Miliardáři z Facebooku Marketing ve věku společnosti Google Rychlé čtení čtěte rychleji, učte se lépe, dokažte víc Jak přelstít ďábla tajemství svobody a úspěchu Tři mistři úspěchu - Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie Jak dosáhnout bohatství v osobním i profesním životě
|
Cena 549,00 Kč s 10% DPH
Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.
Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem.
Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku