Senior zákazník budoucnosti
Andreas Reidl |
Rok vydání: | 2012 |
Vydavatelství: | Computer Press |
Stran: | 256 |
Skladem: | na dotaz |
| |
Kategorie: | Ekonomie, komunikace, prodej Motivace, úspěch, propagace Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
|
| |
Kód: | 000585 |
Podobné knihy: | Miliardáři z Facebooku Marketing ve věku společnosti Google Rychlé čtení čtěte rychleji, učte se lépe, dokažte víc Jak přelstít ďábla tajemství svobody a úspěchu Tři mistři úspěchu - Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie Jak dosáhnout bohatství v osobním i profesním životě
|
Sleva 10% -
z ceny 369,00 Kč s DPH
Nová cena 332,00 Kč s 10% DPH
Jedná se o otázku, za co své peníze vydají a jak je můžete za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit o svých produktech a službách.
- stejně to přece dělají.
Nejde o to, aby byli starší lidé stimulováni k utrácení svých peněz
- a mnoho dalšího.
- změny životních zvyklostí a oblastí zisku
- strategii A.GE
- sedm tvrzení k marketingu pro seniory
- nové podoby stáří
Kniha vám představí:
Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle.
Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu.
Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují.
Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů?
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví?
Marketing orientovaný na generaci 50+
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku