Staňte se značkou!
Americká konzultantka zasvěcuje čtenáře do tajů strategického osobního brandingu a krok za krokem pomáhá s vypracováním akčního plánu rozvoje jedinečné osobní značky.
a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat.
bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni,
mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené,
dostávají zajímavější úkoly,
častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech,
častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech,
lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání
Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud:
Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy.
Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami.
Osobní branding aneb Jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku