Tajemství inovací Steva Jobse
Sleva 7% -
z ceny 269,00 Kč s DPH
Nová cena 250,00 Kč s 10% DPH
Gallo dříve působil také jako televizní korespondent v oblasti byznysu a byl též viceprezidentem společnosti globálně působící v oblasti PR. Jeho web najdete na adrese www.carminegallo.com.
působí jako kouč komunikačních dovedností pro řadu světově nejobdivovanějších značek. Je autorem a sloupkařem Bloomberg BusinessWeek a Monster.com, řečníkem a vedoucím seminářů, jenž se objevil v řadě amerických médií (např. CNBC, Forbes.com, New York Times, Wall Street Journal či Investor‘s Business Daily).
Carmine Gallo
Co by udělal Steve?
Uvedené principy mají základ v pečlivé interpretaci Jobsových vlastních slov za poslední tři desetiletí, ve svědectvích bývalých zaměstnanců Applu a v široké škále manažerů, podnikatelů, vychovatelů i drobných živnostníků, kteří se inspirovali stejnou otázkou:
principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu, a dosáhnout tak průlomového úspěchu v obchodě i v životě.
Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět:
Tato kniha není životopisem Steva Jobse.
7.Zvládněte předat své sdělení. Přemýšlejte jinak o svém příběhu.
6.Dbejte, aby měli zákazníci s výrobky tu nejlepší zkušenost. Přemýšlejte jinak o zkušenosti s vaší značkou.
5.Řekněte tisíckrát ne. Přemýšlejte jinak o designu.
4.Prodávejte sny, ne výrobky. Přemýšlejte jinak o svých zákaznících.
3.Nakopněte mozkové závity. Přemýšlejte jinak o tom, jak myslíte.
2.Udělejte díru do světa. Přemýšlejte jinak o své vizi.
1.Dělejte to, co máte rádi. Přemýšlejte jinak o své kariéře.
Sedm principů inovací inspirovaných samotným mistrem:
Je to způsob života - mocný, pozitivní, vše měnící přístup k inovacím, který může aplikovat kdokoliv na jakýkoli druh lidského úsilí.
Slogan jeho společnosti "Myslete jinak" je více než jen nástroj marketingu.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku