Teorie vitality
Sleva 7% -
z ceny 249,00 Kč s DPH
Nová cena 232,00 Kč s 10% DPH
Teorie vitality není jednou z nich, aspiruje spíše na roli pojítka mezi nimi.
Usnadňuje výběr vhodných metod pro takový zásah a orientaci v oceánu různých manažerských teorií a metodických přístupů, které se manažerům v současnosti neustále z různých stran nabízejí.
Pomáhá udržovat strategický odstup od každodenních manažerských starostí, umožňuje odlišit důležité potíže od podružných a zasáhnout v systému přesně v místě, kde to situace vyžaduje.
Příručka je vhodná pro všechny, kdo potřebují při dosahování svých cílů součinnost jiných lidí.
Inspiraci pro některá vzorová řešení našel autor rovněž v přírodě, která již testuje různé možnosti regulace systémů na této planetě dlouhé miliardy let.
Použitý styl usnadňuje orientaci ve výkladu, v textu je velké množství obrázků, usnadňujících pochopení popisovaných souvislostí a ještě větší množství praktických příkladů, vycházejících v drtivé většině případů z reálného života českých firem, institucí a obcí.
Forma výkladu je přátelská vůči čtenáři.
V závěrečné kapitole autor ukazuje, jak je možné aplikovat teorii vitality při správě státu.
- s důrazem na lidské zdroje, tedy lidské znalosti, dovednosti, loajalitu a osobní vlastnosti, a končí u způsobů měření a sledování výsledků firmy a řízení změn.
Výklad postupuje od určení toho, co bude firma produkovat a jakým způsobem, přes úvahy nad zajišťováním zdrojů pro tuto produkci
Autor vychází z vlastních manažerských, lektorských a poradenských zkušeností a vysvětluje, na co je třeba se zaměřit v různých fázích vývoje firmy a jak získat podporu lidí, kteří pro firmu pracují.
Dává do souvislosti různé aspekty života firem a propojuje různé metodické přístupy k řízení společností a vedení lidí.
Kniha je navzdory svému názoru zaměřena na řešení velmi praktických problémů, se kterými se potýkají firmy na cestě za úspěchem.
Získáte strategický odstup od každodenních manažerských problémů.
Autor v ní na mnoha praktických příkladech vysvětluje, na co je třeba se zaměřit v různých fázích vývoje firmy a jak získat podporu lidí, kteří pro firmu pracují.
Kniha dává do souvislosti různé aspekty života firem a propojuje různé metodické přístupy k řízení firem a vedení lidí.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku