Učíme v projektech
PhDr. M. Dvořáková, PhDr. A. Tomková, Ph.D., Ph.D., Mgr. J. Kašová, |
Rok vydání: | 2009 |
Vydavatelství: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-527-1 |
Stran: | 173 |
Skladem: | na dotaz |
| |
Kategorie: | Ekonomie, komunikace, prodej Psychologie, psychoterapie, psychiatrie Řízení, management, ekonomika
|
| |
Kód: | S01942 |
Podobné knihy: | Jak reorganizovat firmu - změna je součástí života člověka i firmy (ve slevě jediný výtisk !) Manažerské techniky 1 Management - základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita Curyšské axiomy Výrobní procesy řízené logistikou
|
Cena 245,00 Kč s 10% DPH
Správně vedené projektové vyučování posiluje motivaci žáků a rozvíjí řadu důležitých životních dovedností (kompetencí). Žáci rozvíjejí svou schopnost spolupracovat, diskutovat, formulovat názory, organizovat, řešit problémy, tvořit, hledat informace a propojovat a uplatňovat získané poznatky všech oborů při smysluplné a užitečné práci.
Kniha krátce objasňuje teoretická východiska projektového vyučování a jeho vztah ke kurikulu a seznamuje s možnostmi plánování a organizačního zajištění projektů ve škole. Čtenáři v ní také najdou ukázky konkrétních projektů a zahraniční inspiraci k individuálním projektům žáků ZŠ.
Příručka je určena učitelům ZŠ a studentům učitelství.
PhDr. A. Tomková, Ph.D., působí jako vysokoškolská učitelka na fakultách připravujících učitele a jako lektorka v dalším vzdělávání učitelů. K tématu projektového vyučování publikovala články v odborných časopisech.
Mgr. J. Kašová má třicetiletou praxi učitelky ZŠ, patnáct let pracuje projektovou metodou. Je lektorkou kurzů k projektovému vyučování a spoluautorkou publikací k tomuto tématu.
PhDr. M. Dvořáková, Ph.D., pracuje přes dvacet let praxe jako vysokoškolská učitelka na fakultách připravující učitele a je lektorkou dalšího vzdělávání (PAU, Tvořivá škola).
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku