Umění prodávat
Sleva 12% -
z ceny 269,00 Kč s DPH
Nová cena 237,00 Kč s 10% DPH
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížk
u určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednost
Autorka vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Na katedře obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů působí jako odborná asistentka. Zaměřuje se na oblast managementu a obchodu obecně, zároveň se věnuje výuce komunikace, obchodního jednání a vyjednávání. Kromě působení na mateřské vysoké škole je dlouholetou lektorkou kurzů firemního a celoživotního vzdělávání, zaměřených především na oblast prodeje, obchodního jednání, komunikace a vedení lidí. Je autorkou či spoluautorkou učebnic, skript, odborných textů, výzkumných zpráv a odborných příspěvků určených pro konference.
Ing. Alena Filipová, Ph.D.
Rejstřík 206
Shrnutí/Summary 205
Literatura 204
Slovo závěrem 203
5.2.4 Jak se vyrovnat se stresem 198
5.2.3 Typické stresory 192
5.2.2 Jak poznáme stres 189
5.2.1 Je stres škodlivý? 188
5.2 Ovládnutí stresu 187
5.1.4 Změňte svůj přístup k neúspěchu 186
5.1.3 Organizace práce a pracovního času 181
5.1.2 Stanovení cílů 179
5.1.1 Analýza příčin neúspěchu 176
5.1 Jak se vypořádat s neúspěchem 176
5. Když se nedaří... 175
4.3 Způsoby budování vztahu se zákazníkem 169
4.2 Nepřátelské taktiky při prodeji 166
4.1.2 Typologie prodejců 158
4.1.1 Šest dobrých důvodů, proč se dál zajímat o zákazníka 154
4.1 Význam péče o zákazníka 154
4. Péče o zákazníky 153
3.4.2 Techniky zakončení 148
3.4.1 Načasování závěru 146
3.4 Zakončení prodejního rozhovoru 146
3.3.4 Konfliktní situace 139
3.3.3 Překonávání námitek 132
3.3.2 Obavy zákazníka 128
3.3.1 Ovlivňování zákazníka 122
3.3 Jádro prodejního rozhovoru 122
3.2.5 Neverbální komunikace při prezentaci 116
3.2.4 Vizuální a technické pomůcky 113
3.2.3 Styl řeči při prezentaci 108
3.2.2 Logická stavba prezentace 105
3.2.1 Co prezentujete 104
3.2 Prezentace produktu 104
3.1.3 Zjištění potřeb zákazníka 100
3.1.2 Navození atmosféry 98
3.1.1 První dojem 92
3.1 Zahájení prodejního rozhovoru 92
3. Prodej 90
2.4.2 Výběr prostředí a příprava materiálů pro prezentaci produktu 86
2.4.1 Určete si cíl a taktiku 85
2.4 Příprava prodejní taktiky 85
2.3.4 Webové stránky 84
2.3.3 Poštou, telefonem nebo osobně? 80
2.3.2 Ostatní zdroje 79
2.3.1 Osobní kontakty 77
2.3 Vyhledávání zákazníků 77
2.2.3 Typologie zákazníků 71
2.2.2 Potřeby zákazníků 69
2.2.1 Informace o zákazníkovi 66
2.2 Zákazníci 66
2.1.3 Znalost prostředí a konkurence 63
2.1.2 Znalosti o firmě 59
2.1.1 Znalosti o produktu 54
2.1 Příprava nezbytných informací 54
2. Příprava prodeje 53
1.4.5 Touha dále se vzdělávat 49
1.4.4 Ostatní schopnosti a dovednosti 48
1.4.3 Komunikační dovednosti 43
1.4.2 Přesilové hry v neverbální komunikaci 40
1.4.1 Komunikační schopnosti a dovednosti - komunikace 23
1.4 Schopnosti a dovednosti 22
1.3 Znalosti a vědomosti 19
1.2 Silná osobní motivace 18
1.1 Osobnostní předpoklady 12
1. Předpoklady profesionálního prodejce 11
Obsah:
Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech.
Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji.
Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres.
Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání.
Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů.
Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky.
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku