Vyluxusované mozky
Sleva 12% -
z ceny 399,00 Kč s DPH
Nová cena 351,00 Kč s 10% DPH
Časopis Time Lindstroma v roce 2009 zařadil do stovky nejvlivnějších osobností světa, a to za jeho průkopnické práce v oboru neuromarketingu a brandingu.
- proslulý marketingový vizionář, autor několika úspěšných knih, někdejší poradce firem McDonald´s, Procter & Gamble, Nestlé, PepsiCo, Mercedes a Microsoft, v současnosti ale spíše expert na obhajobu zájmů a práv spotřebitelů.
Martin Lindstrom
Kniha vychází s předmluvou Morgana Spurlocka, režiséra a protagonisty filmů Super Size Me a Greatest Movie Ever Sold.
A jaká zjištění přinesl autorův velký, nákladný a poněkud riskantní experiment o síle a přesvědčivosti marketingu využívajícího osobních doporučení?
A jak toho firmy využívají při brandingu některých produktů?
Na co že přitom mysleli?
A co firmám prozradilo snímkování mozkové činnosti heterosexuálních mužů s využitím funkční magnetické rezonance, kterým byly předkládány reklamní materiály zobrazující téměř nahé muže?
a jak těchto informací využívají, aby na nás zacílily reklamní sdělení a nabídky šité na míru našemu psychologickému profilu.
i to, jak firmy tajně shromažďují a vytěžují naše digitální data, aby se dostaly k těm nejintimnějším podrobnostem našeho osobního života,
Odhaluje, že výrobci (nejen) některých kosmetických produktů upravují jejich složení tak, aby působily návykově,
- aby roznítili a upevnili naši oddanost značkám, a dokonce i naši závislost na nich a na jejich nakupování.
Odkrývá a podrobně popisuje, jak marketéři k ovlivňování našich nákupních zvyklostí využívají fenoménu nostalgie, tlaku okolí, vlivu celebrit i naší touhy po zdraví a po štěstí
- či naplno řečeno, atakují je již v lůně mateřském, jak záměrně rozdmýchávají paniku a paranoiu a využívají našich přirozených obav z nákaz, nemocí, kontaminovaných potravin i extrémních projevů počasí.
Uvádí podrobnosti o tom, jak marketéři a zadavatelé reklamy cílí na děti, a to již ve znepokojivě nízkém věku
Na základě důkladné znalosti prostředí a postupů největších a nejziskovějších firem i praxe marketingových a reklamních agentur a rovněž s využitím výsledků vlastních výzkumů Lindstrom v knize odhaluje některá z nejpřísněji střežených tajemství marketingového světa.
Účelem jeho knihy je otevřít nám oči, abychom prohlédli všechny způsoby, jimiž jsme jako spotřebitelé manipulováni a klamáni, a pomoci nám tak nepodléhat reklamnímu vábení a přijímat rozumnější, poučenější rozhodnutí, zač utratíme své peníze.
Ve své knize ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, aby nás přiměly k nákupu.
Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let.
Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu.
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů.
Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku