Vytřete jim zrak!
Sleva 7% -
z ceny 250,00 Kč s DPH
Nová cena 233,00 Kč s 10% DPH
Cena a počet stran budou ještě upraveny!!!!!
Obsah:
A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.
Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy.
o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.
a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání,
i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci
Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize
Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás tao kniha cennou pomůckou.
Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze.
Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky.
A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.
Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých.
Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo.
Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér.
Dvě slova, která pokrývají tak mnoho.
Sloužit zákazníkům.
Zákazník musí být vždy spokojený
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku