Zbraně vlivu
Sleva 10% -
z ceny 349,00 Kč s DPH
Nová cena 314,00 Kč s 10% DPH
Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.
Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře.
Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum.
absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě.
Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945)
"Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."-
"Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá."
"Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!"
...a mnoho dalšího
jak říci "ne"
jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše rozhodování
které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
V knize se dozvíte:
Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.
Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.
Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců.
V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury.
Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění.
Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme.
Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi).
Manipulativní techniky a jak se jim bránit
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku