Žijte a myslete kreativně
Sleva 7% -
z ceny 449,00 Kč s DPH
Nová cena 418,00 Kč s 10% DPH
je zakladatelem značky Good Ideas a má dlouholeté zkušenosti jako tvůrce reklamních kampaní, lektor kurzů a školitel. Začínal jako novinář, poté působil jako copywriter a kreativní ředitel v několika renomovaných reklamních agenturách.
Vít Baloušek
Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.
-Jak se bránit špinavým reklamním trikům
-Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní
-Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor
-Jak přežít na volné noze
-Jak zvýšit efektivitu kreativní práce
-Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku
-Jak sestavit funkční kreativní tým
-36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň
-Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy
Jistě se vám budou hodit praktické návody:
Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.” —Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people
"Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama.
Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat.
Příručka pro přežití na reklamním trhu
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku