Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání
Sleva 7% -
z ceny 240,00 Kč s DPH
Nová cena 223,00 Kč s 10% DPH
- se v poslední době věnuje pragmatické lingvistice, lingvistické a nelingvistické analýze mluveného a psaného jazyka a poradenství v oboru komunikace (rozbor měření a optimalizace komunikačních projevů) v podnikové sféře.
- překladatelka, tlumočnice, vysokoškolská učitelka a školitelka pedagogů, autorka a spoluautorka deseti publikací zaměřených většinou na výuku německého jazyka
Vlasta A. Lopuchovská
Bohaté zkušenosti, které do svých knih ukládá, jsou pro prodejní a marketingové manažery nejen velkou inspirací, ale i vydatným zdrojem životního elánu a nové energie pro boj s konkurencí.
Pravidelně přednáší prodejcům po celé České republice (jeho semináře navštívilo za posledních deset let přes třicet tisíc manažerů) a poradensky spolupracuje s firmami místního, regionálního a celostátního významu. Je úspěšným autorem téměř desítky praktických publikací o prodeji a marketingu.
je známým a vyhledávaným marketingovým specialistou, který své zkušenosti sbíral dvacet let na náročných trzích Spojených států a Kanady, na Dálném východě a v řadě západoevropských zemí.
Ivan Bureš
5.4 Námitky je třeba odzbrojit, nikoliv negovat
5.3 Nejčastějšími námitkami jsou ty, které si přivoláváme sami
5.2 Námitka nemusí být vždy postojem
5.1 Co je to argumentace
5. Na ostrou námitku platí pádný argument
4.4 Úloha otázek v závěru jednání
4.3 Pozor na prezentační a cenovou past
4.2 Kategorie a druhy otázek
4.1 Otázka bez cíle je jako neřízená střela
4. Kdo se ptá, řídí směr a spád vyjednávání
3.4 Sada "klíčů", kterou se otevírá brána porozumění
3.3 Co je to aktivní a pasivní naslouchání
3.2 K naslouchání máme "čtyři uši"
3.1 Pragmatické formy komunikace
3. Naslouchání a porozumění jsou základními pilíři dorozumění
2.4 Umějí slova lhát?
2.3 "Small talk" aneb Verbální průzkum neverbálních zvyklostí
2.2 Řeč těla se netýká jenom těla
2.1 Tělo je v komunikaci vždy přítomno
2. Gesto nebo hnutí brvou mají váhu slova
1.4 Neurolingvistické "programování" stylu
1.3 Paměťová mapa vám "posvítí" na cestě k cíli vyjednávání
1.2 Není typ jako typ
1.1 Jak vnímáme svět?
1. Nejspolehlivějším garantem přípravy je jasná hlava
Obsah:
Kniha Ivana Bureše a Vlasty A. Lopuchovské vás zasvětí do základů toho, jak používat nejen slovo, ale i gesto jako mocnou zbraň, jejíž ovládnutí vám v mnoha ohledech nejen usnadní život, ale umožní vám nenásilnou, o to však efektivnější formou ovlivňovat partnery ve vyjednávání. A to ku prospěchu všech.
Ti pak přinejmenším ocení takového partnera v komunikaci, který zvládl pravidla vyjednávání na jejich úrovni. To je rozhodně silnější výchozí postavení než komunikační tápání a chytání se nejrůznějších replik jako pověstného stébla.
Zvyšuje se podstatně frekvence našich setkávání se zahraničními partnery, ať již v kontextu osobního, podnikatelského nebo profesního života, kteří jsou zpravidla ve vyjednávacích praktikách dobře trénováni.
V dnešní době, kdy se nám opět otevřel přístup do "velkého světa" (a to platí i v opačném směru), je téma vyjednávání o to aktuálnější.
K tomu samozřejmě patří i důkladná příprava , která má rovněž své zákonitosti.
Komunikačním arzenálem, který k tomu máme k dispozici, jsou otázky, argumenty, projevy neverbálního a paraverbálního charakteru, naše schopnost vnímat a správně interpretovat informace, jež nám v průběhu vyjednávání dodávají naše smyslové orgány.
Stejně jako např. šerm má svá pravidla, je i vyjednávání systémový proces, obsahující praxí prověřená pravidla, jejichž dodržování je pro dosažení úspěchu ve vyjednávání nezbytné.
Zatímco v dávné minulosti se "vyjednávalo" mečem, je v dnešní civilizované společnosti nejefektivnějším vyjednávacím nástrojem naše komunikační schopnost.
Vyjednáváme s rodinnými příslušníky, se sousedy, s řemeslníky, s přáteli, s prodavači v obchodech, se svými podřízenými, nadřízenými i s těmi kolegy, s nimiž jsme funkčně na stejné úrovni, a samozřejmě také v obchodní a profesní praxi.
Vyjednávání je jednou z nejčastějších lidských aktivit.
Na závěr uvádí techniky vedoucí k úspěšnému zakončení vyjednávání a návod, jak používat paměťové mapy jako spolehlivého průvodce vyjednávacím procesem. Kniha tedy není určena pouze (manažerům a) obchodníkům, nýbrž každému, kdo se chce naučit účinně vyjednávat.
Kniha nejenže nabízí návod k osvojení si vyjednávacích technik, ale uvádí i praktické příklady verbálního vyjednávání doplněného patřičnými gesty a mimikou.
a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit.
Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat,
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku