Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Dr. Henry Cloud
Sleva 10% -
234,00 Kč
Tomáš Kašpar
Cena 233,00 Kč
David Taylor
Sleva 7% -
232,00 Kč
Doreen Virtue, Ph.D.
Cena 299,00 Kč
Ted C. Fishman
Sleva 7% -
278,00 Kč
Charlie Mackesy
Sleva 11% -
355,00 Kč
Charlie Mackesy
Sleva 11% -
355,00 Kč
Luca Di Fulvio
Sleva 11% -
355,00 Kč
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.,
Sleva 12% -
374,00 Kč
Stéphane Garnier
Sleva 7% -
231,00 Kč
S. Cholleti, A. R. Thiel
Sleva 30% -
146,00 Kč
Carl Honoré
Cena 298,00 Kč
Olivier Sibony
Sleva 11% -
337,00 Kč
Stephen M. R. Covey, Greg Link, Rebecca R. Merrill
Sleva 13% -
347,00 Kč
Richard Hammond
Sleva 40% -
179,00 Kč
David Gruber
Sleva 7% -
185,00 Kč
Brian Tracy
Sleva 7% -
278,00 Kč
Prof. dr. Jörg Knoblauch
Sleva 12% -
263,00 Kč