Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
John C. Maxwell
Cena 279,00 Kč
Anthony de Mello
Sleva 7% -
194,00 Kč
Ben Mezrich
Sleva 10% -
269,00 Kč
James Lee Valentine
Sleva 7% -
223,00 Kč
D.David Burns
Sleva 11% -
354,00 Kč
Sohst Kathrin
Sleva 11% -
311,00 Kč
Irenäus Eibesfeldt-Eibl
Cena 249,00 Kč
Petr Pacovský
Sleva 12% -
351,00 Kč
Petr Čermák
Sleva 11% -
311,00 Kč
Jiří Zábranský
Sleva 7% -
185,00 Kč
Steve McKee
Cena 349,00 Kč
Alexandr Svijaš
Sleva 11% -
328,00 Kč
Bob Nelson, Ph.D.
Sleva 7% -
185,00 Kč
Robert T. Kiyosaki a Sharon L.Lechter
Cena 280,00 Kč
Tom Michell
Sleva 7% -
259,00 Kč
JUDr. Josef Hlavička
Sleva 7% -
259,00 Kč
Alexandr Svijaš
Sleva 7% -
231,00 Kč
Gordon S., Murray, Daniel C.Goldie
Sleva 7% -
167,00 Kč