Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Michael J. Sandel
Sleva 7% -
278,00 Kč
Dr. Brené Brown
Sleva 11% -
328,00 Kč
Rita Emmetová
Sleva 7% -
166,00 Kč
Peter D. Schiff, John Downes
Sleva 11% -
355,00 Kč
Taťána Katyš
Sleva 7% -
139,00 Kč
Burke Hedges
Cena 190,00 Kč
Timothy Ferriss
Sleva 12% -
350,00 Kč
Don Miguel Ruiz
Cena 228,00 Kč
Miguel Ruiz
Sleva 7% -
278,00 Kč
Preethaji a Krishnaji
Sleva 10% -
251,00 Kč
Nancy Appleton Ph.D.
Cena 369,00 Kč
Eva Vingrálková
Sleva 10% -
295,00 Kč
Erel Shalit
Sleva 11% -
311,00 Kč
Sborník prací
Sleva 7% -
240,00 Kč
Hugh MacLeod
Cena 260,00 Kč
Caspian Woods
Sleva 7% -
260,00 Kč
Johnson Spencer
Sleva 7% -
157,00 Kč