Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
David Ogilvy
Cena 890,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 12% -
351,00 Kč
Alex a Bret Harrisovi
Sleva 7% -
213,00 Kč
Marsha Sinetar
Cena 120,00 Kč
Alexis de Tocqueville
Cena 349,00 Kč
Vic Johnson
Cena 120,00 Kč
Milan Vodička
Sleva 7% -
250,00 Kč
Laurent Gounelle
Sleva 7% -
231,00 Kč
Šárka Vávrová
Sleva 10% -
313,00 Kč
Bodil Jönssonová
Sleva 30% -
125,00 Kč
Katy Yaksha
Sleva 7% -
259,00 Kč
Max Ehrmann
Sleva 7% -
139,00 Kč
Barbara Colorosová
Sleva 11% -
319,00 Kč
George Orwell
Sleva 11% -
248,00 Kč
PhDr. Eva Velechovská
Sleva 10% -
359,00 Kč
Dušek Karel, Večeřová–Procházková Alena
Sleva 12% -
615,00 Kč
Cal Newport
Sleva 10% -
269,00 Kč
Cheryl Strayedová
Cena 299,00 Kč