Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Joe Knight, Karen Bermanová, John Case
Sleva 10% -
359,00 Kč
Jarmila Radovanová, Petr Dvořák, Jiří Málek
Cena 399,00 Kč
Karel Spilko
Cena 500,00 Kč
Günter Ogger
Cena 349,00 Kč
Stephen C. Lundin, Ph.D., Harry Paul, Christensen John
Sleva 7% -
149,00 Kč
Barbara Voll
Sleva 30% -
139,00 Kč
Prof. Mihaly Csikszentmihalyi
Sleva 11% -
355,00 Kč
M. R. Kopmeyer
Cena 249,00 Kč
Mireille Guilianová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Kjell A Nordstrom & Ridderstrale Jonas
Sleva 7% -
277,00 Kč
Kjell A. Nordstrom; Jonas Ridderstr
Sleva 7% -
325,00 Kč
Vít Haškovec, Ondřej Müller
Cena 299,00 Kč
Arthur Golden
Sleva 7% -
213,00 Kč
Ivo Rolný,Lubor Lacina
Sleva 7% -
419,00 Kč
Roberto Saviano
Sleva 7% -
278,00 Kč