Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Debbie Jenkinsová
Cena 299,00 Kč
Thomas Patalas
Sleva 40% -
149,00 Kč
Ronald Robbins
Sleva 30% -
111,00 Kč
Billye B. Currieová, Ph.D.,
Sleva 7% -
278,00 Kč
Stanley Bing
Sleva 10% -
215,00 Kč
Josef Hympl, Pavel Cechl
Sleva 7% -
181,00 Kč
Rhonda Byrne
Sleva 5% -
417,00 Kč
Don Miguel Ruiz
Sleva 7% -
184,00 Kč
Barbara Oakley
Sleva 11% -
355,00 Kč
Barbara Oakley
Sleva 11% -
355,00 Kč
Tom Peters, Robert H. Waterman jun.
Cena 268,00 Kč
Rick Roll
Sleva 7% -
278,00 Kč
Milan Zelený
Sleva 7% -
456,00 Kč
Chade-Meng Tan
Cena 299,00 Kč
Ute Ehrhardtová
Sleva 7% -
185,00 Kč
Lois P. Frankel
Sleva 7% -
232,00 Kč
Dave Eggers
Sleva 7% -
278,00 Kč
Rado Ondřejíček
Sleva 7% -
241,00 Kč