Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Filip Dřímalka
Sleva 11% -
444,00 Kč
Martin Roger L., Lafley A. G
Sleva 11% -
293,00 Kč
Anna Dvořáková
Sleva 7% -
176,00 Kč
Miloš Pícha, Radka Maňáková
Sleva 10% -
269,00 Kč
Stefan Zweig
Cena 269,00 Kč
Louisa Thomsen Britsová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Robert T. Kiyosaki
Cena 260,00 Kč
Robert T. Kiyosaki
Cena 699,00 Kč
William L.Simon, Jeffrey S.Young
Sleva 7% -
324,00 Kč
Henry Makow
Cena 359,00 Kč
Henry Makow, Ph.D.
Sleva 10% -
323,00 Kč
Tali Sharot
Sleva 10% -
341,00 Kč
Jiří Rybička, Petra Talandová
Cena 349,00 Kč
Walter Isaacson
Sleva 12% -
439,00 Kč
Stefan Voigt
Sleva 7% -
325,00 Kč
Benjamin Graham, s dodatky Jasona Zweiga
Cena 979,00 Kč
Tereza Dusíková
Cena 169,00 Kč
Kurt Tepperwein, Felix Aeschbacher
Sleva 10% -
304,00 Kč