Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Marion Recknagel, Heike Rohmann-van Wüllen
Sleva 18% -
180,00 Kč
Garrett Sutton, předmluva Robert Kiyosaki
Sleva 30% -
182,00 Kč
Marián Béreš
Cena 249,00 Kč
Dmitrij Veriščagin
Sleva 10% -
232,00 Kč
Michael Gates Gill
Cena 249,00 Kč
Paul Tough
Sleva 7% -
278,00 Kč
John Assaraf
Cena 349,00 Kč
Ethan Willis, Randy Garn
Sleva 10% -
179,00 Kč
Dale Carnegie
Cena 229,00 Kč
Peter Heigl
Cena 349,00 Kč
Peter Modler
Sleva 10% -
224,00 Kč
Leil Lowndes
Cena 299,00 Kč
Adele Faber, Elaine Mazlish
Sleva 7% -
232,00 Kč
Sonya Hamlinová
Cena 289,00 Kč
Kerry Patterson, Joseph Grenny, Ron McMillan, Al Switzler
Cena 289,00 Kč
Brian Tracy
Cena 499,00 Kč