Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Robert Heller
Cena 299,00 Kč
Patrick Forsyth
Sleva 7% -
129,00 Kč
Marie Königová
Sleva 30% -
111,00 Kč
Steve Siebold
Cena 235,00 Kč
Steven Levy
Sleva 10% -
305,00 Kč
Charles-Albert Poissant, Christian Godefroy
Cena 299,00 Kč
T. Harv Eker
Cena 279,00 Kč
Martin Limbeck
Sleva 7% -
250,00 Kč
Helen Kensett
Sleva 11% -
328,00 Kč
Jane Hackettová
Cena 369,00 Kč
Eliška Vyhnánková & Michelle Losekoot
Sleva 11% -
355,00 Kč
Augusten Burroughs
Sleva 10% -
242,00 Kč
Heidi Grant Halvorsonová
Sleva 7% -
269,00 Kč
Valerij Sinelnikov
Cena 158,00 Kč
Bernhard Moestl
Cena 249,00 Kč
Umberto Eco
Sleva 25% -
149,00 Kč
Osho Rajneesh
Sleva 7% -
119,00 Kč
Osho Rajneesh
Sleva 7% -
119,00 Kč