Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Devora Zacková
Sleva 11% -
302,00 Kč
Simone Jansonová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Michael Heppell
Sleva 7% -
232,00 Kč
kolektiv autorů
Sleva 7% -
278,00 Kč
Harvey Mackay
Cena 399,00 Kč
Tom Rath, Donald O. Clifton
Sleva 11% -
222,00 Kč
Vladimír John
Sleva 7% -
230,00 Kč
Dr. Denis Mourlane
Sleva 10% -
268,00 Kč
Huw Williams, Jo Iddon
Sleva 10% -
251,00 Kč
Martin Perry
Sleva 10% -
251,00 Kč
David Rock
Sleva 11% -
311,00 Kč
Doris Wolf, Rolf Merkle
Sleva 10% -
242,00 Kč
Melanie Fennell
Cena 449,00 Kč
Dale Carnegie
Cena 299,00 Kč
Janet Esposito
Sleva 10% -
197,00 Kč
Doris Wolfová
Sleva 7% -
250,00 Kč
Frank Minirth, Don Hawkins, Paul Meier, Richard Flournoy
Sleva 7% -
153,00 Kč
Napoleon Hill, Sharon Lechter
Sleva 7% -
278,00 Kč