Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Kamila Kaplanová
Sleva 7% -
203,00 Kč
Gianna Possehl, Frank Kittel
Cena 198,00 Kč
Dale Carnegie
Cena 229,00 Kč
Jonah Lehrer
Cena 350,00 Kč
Aaaron Sandoski, Bryn Zeckhauser
Sleva 7% -
278,00 Kč
Tomáš Nesnídal a Petr Podhajský
Cena 790,00 Kč
Marie-Claire Carlyle
Cena 179,00 Kč
Robin S. Sharma
Sleva 7% -
232,00 Kč
Miroslav Konopáč
Sleva 7% -
213,00 Kč
Daniel Goleman
Sleva 7% -
232,00 Kč
Dale Carnegie
Cena 349,00 Kč
Marie Němcová
Sleva 40% -
113,00 Kč
Benedict Carey
Sleva 7% -
278,00 Kč
Vadim Zeland
Sleva 11% -
381,00 Kč
Steve Taylor
Sleva 7% -
92,00 Kč
Garrett Sutton
Sleva 30% -
174,00 Kč
Dale Carnegie
Sleva 10% -
233,00 Kč
Marian Jelínek, Jiří Kuchař
Sleva 11% -
311,00 Kč