Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Jan Doležal a kolektiv
Sleva 10% -
260,00 Kč
Ing. Oldřich Šuleř
Sleva 7% -
323,00 Kč
Napoleon Hill
Sleva 10% -
251,00 Kč
Robert Anthony
Cena 199,00 Kč
Dr. Joseph Murphy
Sleva 7% -
250,00 Kč
Napoleon Hill
Cena 168,00 Kč
Richard Wiseman
Cena 349,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 7% -
241,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 7% -
213,00 Kč
Pierre Franckh
Cena 299,00 Kč
Miloš Toman
Sleva 7% -
185,00 Kč
Deepak Chopra
Sleva 7% -
185,00 Kč
Emma-Sue Prince
Sleva 10% -
269,00 Kč
Stephen R. Covey
Cena 963,00 Kč
Stephen R. Covey
Cena 550,00 Kč
Stephen Covey
Cena 599,00 Kč
Sean Covey
Sleva 11% -
294,00 Kč
Mark Earls
Sleva 7% -
371,00 Kč