Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Osho Rajneesh
Sleva 7% -
250,00 Kč
Charles Eisenstein
Sleva 11% -
405,00 Kč
Amy Whitaker
Sleva 11% -
355,00 Kč
Verena Kastová
Cena 229,00 Kč
Kurt Tepperwein
Sleva 7% -
278,00 Kč
Steven R. Covey, A.R. Merrill
Cena 158,00 Kč
M & C Saatchi
Sleva 7% -
185,00 Kč
Eva Michaličová
Sleva 7% -
222,00 Kč
Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte
Sleva 11% -
400,00 Kč
Joseph Heath a Andrew Potter
Sleva 7% -
310,00 Kč
Sam Bracken
Sleva 11% -
355,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 11% -
355,00 Kč
Amit Goswami
Sleva 7% -
259,00 Kč
Táňa Fischerová, Radomil Hradil
Sleva 7% -
184,00 Kč
Alex Ferguson, Michael Moritz
Sleva 11% -
354,00 Kč
Ken Blanchard, Ph.D.
Cena 399,00 Kč
Arbinger Institut
Cena 349,00 Kč