Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Terri Long
Sleva 11% -
400,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 12% -
298,00 Kč
hilip Kotler, Milton Kotler
Sleva 12% -
325,00 Kč
Richard St. John
Sleva 7% -
232,00 Kč
Stephen R. Covey
Sleva 12% -
386,00 Kč
James McGrath, Bob Bates
Cena 369,00 Kč
John Whiteman
Cena 349,00 Kč
Barbee Davis
Cena 399,00 Kč
Harmut Laufer
Cena 229,00 Kč
Laurent Gounelle
Sleva 7% -
231,00 Kč
Ken McElroy (+ Robert Kiyosaki)
Cena 499,00 Kč
Blair Singer
Sleva 7% -
212,00 Kč
David Allen
Sleva 7% -
277,00 Kč
Tim Harford
Sleva 12% -
321,00 Kč
Marcela Zlatohlávková
Sleva 7% -
213,00 Kč
Zuzana Šochová, Eduard Kunce
Cena 249,00 Kč
John Kounios, Mark Beeman
Sleva 10% -
269,00 Kč
Laura Markhamová
Sleva 10% -
269,00 Kč