Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
James Kouzes, Barry Posner
Cena 499,00 Kč
Steve Radcliffe
Sleva 7% -
232,00 Kč
Inga Haburaiová, Miroslav Bauer
Cena 479,00 Kč
Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Sleva 12% -
439,00 Kč
Ash Maurya
Sleva 11% -
328,00 Kč
Eric Ries
Sleva 11% -
328,00 Kč
Tess Vigeland
Sleva 10% -
206,00 Kč
John C. Parkin
Sleva 10% -
252,00 Kč
Kurt Tepperwein
Cena 289,00 Kč
Heidelore Klugeová
Sleva 7% -
241,00 Kč
Alexandr Svijaš
Sleva 30% -
230,00 Kč
Jana Šoferová
Sleva 7% -
148,00 Kč
Bill O Hanlon
Sleva 10% -
179,00 Kč
Fred Gratzon
Sleva 7% -
213,00 Kč
Corinne Maierová
Sleva 7% -
185,00 Kč
Brian Tracy
Sleva 7% -
269,00 Kč
Lillian Glassová
Sleva 10% -
242,00 Kč