Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Jiří Trávníček
Sleva 7% -
278,00 Kč
Simon Sinek
Sleva 10% -
269,00 Kč
Doris Kearns Goodwinová
Cena 259,00 Kč
Tim Harford
Cena 279,00 Kč
Andrea Aste
Sleva 10% -
1 422,00 Kč
Zdeněk Fišera
Sleva 11% -
355,00 Kč
Robert H. Schuller:
Sleva 7% -
205,00 Kč
Mallika Chopra
Sleva 7% -
2 316,00 Kč
Jozef Karika
Sleva 7% -
270,00 Kč
William Whitecloud
Sleva 7% -
213,00 Kč
Richard Newton
Sleva 10% -
224,00 Kč
Lucy Lane
Sleva 7% -
157,00 Kč
Paul Lindley
Sleva 7% -
278,00 Kč
Anne Lamottová
Sleva 7% -
259,00 Kč
Margaret Heffernam
Sleva 7% -
259,00 Kč
Serge Latouche
Sleva 7% -
186,00 Kč
Steve Crawshaw, John Jackson
Sleva 7% -
250,00 Kč
Margaret Heffernam
Cena 279,00 Kč