Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Frank Naumann
Sleva 7% -
237,00 Kč
Jo Owen
Sleva 7% -
228,00 Kč
Richard Koch
Sleva 12% -
350,00 Kč
doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc
Sleva 7% -
269,00 Kč
Milan Mikuláštík
Sleva 11% -
382,00 Kč
Jiří Fotr, Lenka Švecová, kolektiv autorů
Cena 749,00 Kč
John Townsend
Sleva 7% -
120,00 Kč
v prodeji od 30.09.2021
S. G. Kara-Murza
Sleva 11% -
441,00 Kč
Roger James Hamilton
Sleva 11% -
346,00 Kč
Jiří X. Doležal
Cena 129,00 Kč
Paul Duncan
Sleva 7% -
232,00 Kč
Jaroslava Timková
Cena 398,00 Kč
Tomáš Urbánek
Cena 299,00 Kč
Marketing jako šachová hra
Sleva 7% -
185,00 Kč
Philip Kotler
Sleva 30% -
138,00 Kč
Vanessa Fox
Sleva 12% -
307,00 Kč
Miroslav Karlíček a kol.
Sleva 10% -
269,00 Kč
Malcom McDonald, Hugh Wilson
Cena 999,00 Kč