Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Sean Howe
Sleva 12% -
431,00 Kč
Ing. Ivan Pilný j
Sleva 10% -
260,00 Kč
Napoleon Hill
Sleva 11% -
266,00 Kč
Vladimír Kuchař
Sleva 7% -
232,00 Kč
Jack Canfield, Mark Victor Hansen
Sleva 7% -
205,00 Kč
Güntner Karsten
Sleva 7% -
278,00 Kč
Tony Buzan
Sleva 25% -
247,00 Kč
Kurt Tepperwein
Cena 269,00 Kč
Greg S. Reid
Sleva 7% -
167,00 Kč
Ryder Carroll
Sleva 11% -
355,00 Kč
Elizabeth G. Hainstock
Sleva 7% -
119,00 Kč
Karel Nejedlý
Cena 599,00 Kč
Gustav Gejerstam
Sleva 7% -
96,00 Kč
PhDr. Miluše Kocurová
Sleva 7% -
221,00 Kč
Miloš Mařík a kolektiv
Sleva 7% -
549,00 Kč
Miroslav Légl
Sleva 10% -
350,00 Kč
Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
Sleva 10% -
314,00 Kč