Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Karin Sturmová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Ben Mezrich
Sleva 7% -
232,00 Kč
Vikas Swarup
Cena 229,00 Kč
Mark Victor Hansen, Robert G. Allen
Cena 499,00 Kč
David Kirš
Sleva 7% -
278,00 Kč
Brendon Burchard
Sleva 7% -
278,00 Kč
David R. Hamilton
Sleva 10% -
242,00 Kč
John Fuhrman
Sleva 7% -
186,00 Kč
Malcolm Gladwell
Cena 349,00 Kč
Michael Chaskalson
Sleva 11% -
328,00 Kč
Stephen Guise
Cena 199,00 Kč
Ken Blanchard, Ph.D.
Sleva 7% -
232,00 Kč
Pema Chödrön
Cena 399,00 Kč
Ilka Heinemann
Sleva 7% -
156,00 Kč
Jiří Halík
Sleva 7% -
278,00 Kč
Mark Victor Hansen, Joe Batten
Sleva 7% -
130,00 Kč
Mark R. McNeilly
Sleva 7% -
278,00 Kč
Don Miguel Ruiz, ml.
Sleva 7% -
232,00 Kč