Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Zoltán Kováč
Cena 249,00 Kč
Ken McElroy
Cena 269,00 Kč
David Allen
Sleva 11% -
355,00 Kč
Jiří Vokáč Čmolík
Sleva 7% -
260,00 Kč
Carmine Gallo
Sleva 10% -
332,00 Kč
Erhard Thiel
Cena 189,00 Kč
Robin S. Sharma
Sleva 7% -
213,00 Kč
Robert G. Allen
Cena 390,00 Kč
Hans-Jürgen Kratz
Cena 250,00 Kč
Barbara Stern
Cena 349,00 Kč
Dr. Joseph Murphy
Cena 399,00 Kč
Dr. Joseph Murphy
Cena 249,00 Kč
Rhonda Byrne
Cena 299,00 Kč
Osho Rajneesh
Sleva 7% -
232,00 Kč
František Koukolík
Sleva 7% -
242,00 Kč
Shari Arison
Sleva 7% -
241,00 Kč
Miloslav Svánovský
Sleva 7% -
270,00 Kč
Vitalij Gibert
Sleva 10% -
295,00 Kč